Het is een tijdje stil geweest op ons blog. En dit had alles te maken met de plannen van Marlies. Iets waarover ze al heel lang zat te dromen en wat de laatste tijd steeds meer vorm begon te krijgen in haar hoofd. En wat gaat er dan precies in dat mooie hoofd om vraagt iedereen zich nu af. Een droom……maar waarover dan?
Sinds 1 juli is Marlies ondernemer! En dan ook maar gelijk van 2 bedrijven:
Interim Facilitair Management, project management en procesoptimalisatie
Werkplek advies, workshops en advies m.b.t. ergonomische middelen
En om die droom te realiseren betekend dat dus allerlei zaken gaan regelen zoals KvK inschrijving, bankrekeningen, domeinnamen, websites, boekhouding, aansprakelijkheidsverzekeringen, etc.
Terwijl Marlies druk bezig was om haar netwerk uit te breiden heb ik ondertussen de meeste van deze zaken allemaal uitgezocht en geregeld (kun je best wel aan mij overlaten). En 3 weken na de start van haar bedrijf heeft Marlies al haar 1e klant binnen gehaald. Ze mag als interim facilitair manager in elk geval tot einde van dit jaar aan de slag bij Meerlanden, een afvalverwerker in de regio tussen Amsterdam en Den Haag.
En om te snappen waar je het uiteindelijk allemaal voor doet moet je ook eens ervaren wat de medewerkers elke dag ervaren. Dus was het een middagje meerijden op de vrachtwagen om GFT-afval op te halen in de gemeente Heemstede.
En dan zie je ook pas wat er eigenlijk aan de achterkant allemaal bij komt kijken. En voordat iemand denkt: He, heeft Marlies een groot rijbewijs. Nee, dit was alleen voor de foto 🙂
Maar we hebben natuurlijk jullie nodig om naamsbekendheid te krijgen, dus like onze pagina’s op Facebook en Linkedin.
Alle feedback op de sites, Facebook en LinkedIn pagina’s is uiteraard welkom, stuur het naar webmaster@facility-wijs.nl