Wankspitze klettersteig

Zo we zijn helemaal gereed om naar Oostenrijk te gaan en daar te gaan klettersteigen. Juiste schoenen, broeken, klimgordels, veiligheid-set, etc. Gisteren zijn we met de auto naar Oostenrijk gereden. Dat ging lekker vlot. Onze eerste week verblijven we in het plaatsje Tarrenz. Via Airbnb hebben wij een plek, Little Ashwood Ranch, gevonden om te overnachten. We werden vriendelijk ontvangen en het is er schoon (altijd fijn). ’s Avonds in de buurt lekker gegeten bij Gurgltaler Hof.

Lees verder “Wankspitze klettersteig”

El Caminito del Rey

We lopen vandaag, na 2 jaar te hebben gewacht, eindelijk het El Caminito del Rey (link) pad. Al sinds Marlies en ik gezamenlijk naar Andalusië (Spanje) op vakantie gaan hebben we geprobeerd deze wandeling (waar je tickets voor moet kopen) te maken. De eerste keer ging het niet door in verband met een storm. De tweede keer was er geen plek meer tijdens onze vakantie (we waren te laat met het reserveren). Het is dan eindelijk zover, we hebben de kaartjes in de broekzak en het weer is goed.

Lees verder “El Caminito del Rey”